Onze partners

Bekijk hieronder de verschillende partners waar Returnista een strategische samenwerking mee heeft.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

TCOG

Solutions
partner

TCOG realiseert zich als geen ander dat het ultieme samenspel tussen feiten en gevoel doorslaggevend is voor succes. Daarom genereert TCOG échte antwoorden op doelgerichte vraagstukken met ruimte voor gevoel, zodat bedrijven in de Fashion, Retail, Hospitality en Industry branche werkelijk het beste uit hun business halen.

De complexiteit van bedrijfsprocessen evolueert voortdurend. Denk bijvoorbeeld aan de diepgaande analyses die nodig zijn bij het nemen van strategische beslissingen, of aan de complexiteit die gepaard gaat met efficiënt voorraadbeheer. Als Microsoft Golden ERP partner, maken de oplossingen van TCOG deze complexe bedrijfsprocessen beheersbaar. Enerzijds kunnen de klanten zich hierdoor blijven focussen op hun hoofdactiviteiten en groeiambities. Anderzijds is de oplossing zelf vaak een essentieel component om het groeiproces van de onderneming te stimuleren.

Het partnerschap tussen Returnista en TCOG werkt twee kanten op: Returnista heeft als strategisch doel om het retourproces te optimaliseren. En TCOG verbetert de hele IT-infrastructuur.

Meer informatie

Uncapped

Financing
partner

Uncapped financiert tot 10 miljoen euro aan bedrijven die de wereld willen veranderen. Waarom kiezen voor Uncapped? Ze verstrekken leningen zonder equity en security.

Uncapped vraagt een flat fee van 6-12% op het verstrekte kapitaal en krijgt terugbetaald via een aandeel in de opbrengsten. Er zijn geen pitches of oneindige koffie-afspraken nodig. Oprichters kunnen eenvoudig online een aanvraag indienen en een aanbod krijgen. Zo kun jij je concentreren op de groei van je bedrijf! 

 

Aanvragen via onderstaande link worden als eerste met zorg behandeld. Dat is het voordeel waar jij Returnista-klant van profiteert.

Meer informatie

Sympany

Sustainability
partner

Sympany is een vooruitstrevende sociaal ondernemer. De opbrengsten worden geïnvesteerd in het verduurzamen van een circulaire textielindustrie. 

 

Samenwerken met Sympany betekent dat je investeert in het versnellen van recycling-processen. Sympany verzamelt ongeveer 20-24 miljoen kilo kleding per jaar in. Wat herdraagbaar is wordt verkocht en wat overblijft recyclen ze. Het geld dat ze verdienen met de verkoop van herdraagbaar textiel is nodig om het primaire proces te financieren. Het geld dat overblijft, investeren ze in recycling en innovatie. 

 

Samen met Sympany zet Returnista initiatieven en projecten op om de mode-industrie circulair te maken. Omdat Returnista eenvoudig achterhaalt welke retouren beschadigd terugkomen, kan direct worden bepaald welke producten in aanmerking komen voor het recyclingproces.

Meer informatie

Ratepay

BNPL
partner

Ratepay - “We dare to design the future of payments.” 

Ratepay is een leidende speler in de Payment Industry en biedt op maat gemaakte en geavanceerde betaaloplossingen. Opgericht in 2009 en vandaag de dag de nummer één white-label aanbieder van ‘Buy Now Pay Later’ (BNPL) in Europa.

Ratepay dekt de hele waardeketen: van integratieondersteuning tot het aanmaningsproces. Met Ratepay kunnen Merchants automatische incasso's, afbetalingen en vooruitbetalingen integreren in hun systeem. Ze zijn gevestigd in het midden van Europa's fintech megapolis Berlijn en werken samen met klanten als Eurowings, Ebay of About You. 

Returnista en Ratepay zijn een partnerschap aangegaan om Merchants een geweldige BNPL-oplossing te overhandigen met verminderde retouren en behoud van omzet.

Meer informatie

Picqer

Integrated
partner

Picqer is de nummer één magazijnsoftware. Het is een eenvoudig te gebruiken online software voor het beheren van het magazijn. In Picqer is het in één oogopslag duidelijk hoe het ervoor staat in het magazijn, zonder te schakelen tussen verschillende softwaretools. Zo bespaart Picqer een hoop tijd.

Het doel van Picqer is om alle webshops in Nederland (en daarbuiten) te voorzien van een ‘stressvrij’ magazijn.

Met Picqer staat alle informatie over het magazijn op een centrale plaats. Alles wat in het magazijn moet gebeuren, wordt aangestuurd vanuit Picqer. Van inkoop, voorraad binnen boeken en locatiebeheer tot het picken, verzenden en retourneren van bestellingen.

Informatie wordt met Picqer automatisch uitgewisseld tussen programma's. Het resultaat? Geen fouten, sneller werken en rust in het magazijn. Picqer verwerkt onder andere:

  • Inkoop & ontvangst
  • Voorraad- & locatiebeheer
  • Picklijsten & slimme looproutes
  • Zendingen & retouren

Integreer Returnista met Picqer

Koppel Returnista aan Picqer en haal meer omzet, tijdbesparing en data-inzichten uit je retourproces. Geïnteresseerd? Returnista zal de Picqer integratie verzorgen.

Wat kan er met deze koppeling?

  • Retouren voormelden bij Picqer, hierdoor kan je sneller retouren verwerken
  • Retouren omzetten in ruilingen door de automatische voorraad-check
  • Meer tijd overhouden voor andere zaken
Meer informatie

Word een partner van Returnista

Returnista stelt webshops in staat om met het retourproces gestroomlijnde ervaringen aan te bieden, data te verzamelen en meer te verkopen. Door middel van strategische partnerships willen wij de complexiteiten van het retourproces voor webwinkels oplossen terwijl we een nieuw winstkanaal ontgrendelen.