Join Returnista to zero returns

De wereld van e-commerce verandert. Webwinkels vechten voor nieuwe klanten, terwijl de eisen van consumenten alleen maar toenemen en omzetten onder druk komen te staan.

Bij Returnista geloven we dat e-commerce bedrijven die zorgen voor een optimale klantervaring winnen. En wij weten als geen ander dat het retourproces daarbij een cruciale rol speelt.

Daarom bieden we een return management platform waarmee we het volledige retourproces automatiseren en optimaliseren met als resultaat: minder retouren, meer omzet en een optimale klantbeleving.

Dankzij onze innovatiekracht hebben we een state-of-the-art retouroplossing dat webwinkels in staat stelt om nu én in de toekomst het maximale uit hun retourproces te halen. Zo werken we samen toe naar een wereld waarin retouren verleden tijd zijn.

Van kostenpost naar omzetgenerator

met oog voor het milieu

12%

Minder retouren

Verlaag het aantal retouren door inzicht in het retourgedrag van jouw klanten.

35%

Meer omzet

Bied ruilingen aan tijdens het retourproces en behoud zo waardevolle omzet.

40%

Minder klantcontact

Geef consumenten de informatie die ze nodig hebben en voorkom vragen.

100%

Flexibel retourneren

Krijg toegang tot alle vervoerders en maak buitenlands retourneren mogelijk.

Frustratie rondom het retourproces

Was de start van de succesvolle onderneming

“We founded Returnista in 2017 out of personal amazement for the little attention there was for one of the largest frustration moments in the online customer journey: returns. Back then, online stores accepted a 40%+ return rate, not fully realizing how returns were hurting their financial performance, customer loyalty and the environment.

Five years later, the world looks quite a bit different. Finally, there is a big shift in thinking. A shift towards a more sustainable way of doing business, an eCommerce industry free of returns in an effort the lower the environmental burden of the industry. Returnista aims to play a key role that shift towards sustainability by enabling our customers to understand why a return occurs and preventing it from happening again. And if a return happens anyway, we will at the very least create a wonderful and revenue generating experience for consumers.”

Wij zijn Returnista,

aangenaam!

Romy Mulder
Onboarding Specialist
+35
andere collega's
Jasper Vloedgraven
CRO
+35
andere collega's
Jesper Breuers
Account Executive
+35
andere collega's
Maurits Prins
Finance & Strategy
+35
andere collega's
Phil Mander
CPTO
+35
andere collega's
Ananda Brandão
Product Manager
+35
andere collega's
Sharon Bergfeld
SDR
+35
andere collega's
+35
andere toppers!
+35
andere collega's

Werken bij een van de snelstgroeiende techbedrijven in de e-commerce?

We zijn benieuwd naar jouw verhaal

Tevreden klanten,

daar doen we het voor

"Met Returnista hebben we het hele retourproces - van aanmelden tot afleveren - eenvoudig gemaakt. Mede daardoor scoren wij nu een 9 op klanttevredenheid.“

Julie Munneke

CEO en Founder, Tiny Library

“Heel enthousiast over deze service, retourneren is echt een gedoe, maar niet met Returnista.“

Maaike Buunders

Supervisor Customer Care, My Jewellery

Ook omzet behouden en retouren verlagen?

Wij vertellen je graag meer over onze alles-in-één retouroplossing. Geheel gratis en vrijblijvend.