Minder vragen over retouren, meer tijd voor klantenservice

Veel groeiende webwinkels zien het aantal vragen over retouren toenemen. Bij Returnista helpen we jou om retourvragen sneller te beantwoorden. Ook bieden we je de informatie die je nodig hebt om klanten pro-actief van statusupdates te voorzien. Het resultaat? Tot wel 80% minder vragen.

Minder vragen over retouren meer tijd over voor klantenservice

Deel pro-actief statusupdates

Ruim 80% van de consumenten verwachten updates te krijgen gedurende de hele klantreis. Zeker wanneer het om retouren gaat wil men weten wanneer ze het geld weer teruggestort krijgen. Dat kan! Met Returnista weet jij exact waar een pakketje zich bevindt, en kun je jouw klanten pro-actief van statusupdates voorzien.

Beantwoord retourvragen sneller 

Met Returnista heb je toegang tot alle items die retour gestuurd zijn of nog in het retourproces zitten. En dankzij de handige zoekfunctie kom je tot op SKU-niveau direct uit bij de informatie die je nodig hebt om elke vraag snel te beantwoorden.

Bespreek de mogelijkheden

Besteed je retourvragen uit

Wil je liever helemaal geen vragen over retouren ontvangen? Kies er dan voor om dat uit te besteden. Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar via de chat, WhatsApp en Facebook. Zo kan jouw klantenservice zich weer gaan focussen op de verkoop.

Lees de case

“Op dit moment is ons retourportaal volledig geautomatiseerd. Dit heeft bij onze klantenservice ontzettend veel werk uit handen genomen. Zo werden er in januari alleen al tussen de 200 en 300 retouraanvragen compleet zelfstandig afgehandeld door klanten van WoodWatch. Dit betekent ongeveer 79 uur aan tijdsbesparing.”

Kevin van der Veer

Co-founder, WoodWatch

We helpen meer dan 1.000 organisaties

bij het besparen van tijd bij hun klantenservice

Bespaar ook waardevolle tijd bij je klantenservice

We laten je graag zien hoe ASOS, Loavies en Decathlon waardevolle tijd besparen bij hun klantenservice.